POZOR – SPRÁVCI BYLA NA NAŠEM WEBU UDĚLENA AMNESTIE – VÍCE INFO
Minulý týden v pátek jsem vystupoval kolem 23 hodiny na nádraží Svinov-Ostrava a chtěl jsem si ve vestibulu v automatu zakoupit láhev Coca-Coly.
Jelikož automat umožňoval platbu kartou, přiložil jsem kartu na označené místo a karta se zjevně načetla – tímto Správce převzal moje osobní údaje z karty do svého automatického zpracování – minimálně moje číslo karty a moje jméno ve tvaru Jméno a Příjmení, jako majitele karty.
Po načtení karty jsem vybral možnost zvolení daného nápoje a – NIC. Tlačítka s volbou kódu čísel a písmen nápoje jdou zadat, ale automat nic po jejich výběru neudělá.
Toto jsem zopakoval 2 x.
No nic, zkusel jsem tedy do automatu zadat hotovost asi 40 Kč ve dvou dvacetikorunách.
Peníze jsem vhodil do útrob automatu, ale zase nic to neudělalo, a dokonce ani nezmizelo na display moje načtení platební karty, které tam pořád blikalo v číselném kódu viz VIDEO.
Vzhledem k tomu, že jsem byl nespokojený s tímto postupem daného automatu, šel jsem na informace Českých drah za paní na přepážce, ale ta mi sdělila, že automat není v jejich působnosti a oni s tím nemohou nic dělat, protože ani oni se nenacházejí ve své nemovitosti, ale jako České dráhy mají tyto kanceláře pouze pronajaté. Doporučila mi, abych zavolal na číslo uvedené na automatu.
Vrátil jsem se před automat a zavolal na uvedené číslo.
Spojil se se mnou hlasový automat, který mi řekl, že si mám připravit číslo automatu a definovat poruchu – k čemuž mě vyzval tlačítkovou volbou – a ve chvíli, kdy jsem tuto se snažil zadat – zavěsil.
Peníze fuč, Coca-Cola žádná a osobní údaje z načtené platební karty také zjevně ukradeny provozovatelem tohoto automatu.
Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá – a já nyní pokládám provozovateli tohoto automatu otázku oficiální cestou přes datovou schránku, jaké o mě tedy zpracovává osobní údaje, kdy si myslím, že by měl odpovídat minimálně takto:
- Číslo karty
- Jméno a příjmení majitele karty
- Telefonní číslo
- Biometrický údaj hlasu v rámci přenosu do jejich automatického zpracování – systém poruch na začátku, když jsem mu – řekl – Dobrý den a pak začala chrčet ona..
- Možná i kamerový záznam ve vestibulu, kderý směřuje na uvedený automat a může v danou chvíli technickým způsobem propojit moji podobu s číslem karty s mým jménem a příjmením, který jsem do automatu umožnil tedy zadat.
Jelikož ale budu žádost dávat datovou schránkou – v tomto případě fyzická nepodnikající osoba – je to nové automatické zpracování a měl by uvést tedy i tyto údaje:
6. Jméno, příjmení, titul
7 Adresa, nevím jestli je tam i datum narození, musím se podívat
Je zvláštní, že když jsem se ráno vracel zase na nádraží, abych z něj jel vlakem domů, moje načtená karta blikala v tomto automatu pořád stejně, jako večer – pod tím číslem na display 00040 – to znamená, že si na mě potom mohl kdokoliv něco koupit – například pracovník servisu, který odstraňoval později na místě tuto poruchu?
Žádost nyní podávám datovou schránkou – a uvidíme, jak mi v zákonné lhůtě odpoví – a zda vůbec správně.
SLEDUJTE TENTO ČLÁNEK PRO POKRAČOVÁNÍ – POZOR – SPRÁVCI BYLA NA NAŠEM WEBU UDĚLENA AMNESTIE – VÍCE INFO