Provozujeme eshop několik let na systému Prestashop a přikupovali jsme věrnostní modul na slevy za útratu zákazníků.
Součástí byla i možnost všem Zákazníkům, kterým se změnil statut slevy po aplikaci modulu, tyto obeslat hromadným emailem přímo z tohoto nového rozhraní.
Tento eshop nám běží na hostingu společnosti WebhostingC4.
Když jsem zahájili v nočních hodinách transfer emailů pro několik tisíc zákazníků – brzy mi přišla z administrátorského centra zpráva, co se děje, proč tak mimořádně využíváme server a jestliže posíláme data, o jaké data se jedná.
Často odesíláme newsletter až na několik tisíc adres, ale zatím nás žádný provider takto nekontaktoval.
Doložil jsem tedy správci sítě, že odesíláme emaily na které máme právo odesílat, protože se jedná o naše zákazníky, na které se vztahuje tzv.“Zákaznická výjimka,“ – protože učinili v našem eshopu minimálně „1 a více objednávek“.
Díky tomuto „doložení dle GDPR správnému“ správce sítě navýšil kapacitu možností odeslání emailů a vše se správně realizovalo a nám druhý den vyskočili v eshopu objednávky starých zákazníků o 1/3.
Děkujeme a současně píšeme tuto pochvalnou referenci pro WebhostingC4, který zodpovědně kontroluje své Klienty, jestli náhodou oni nezneužívají např. emailové adresy subjektu údajů z pohledu GDPR.